Meble gabinetowe- kilka zasad ergonomii, które powinny być zastosowane.

Meble gabinetowe- kilka zasad ergonomii, które powinny być zastosowane.

Na wynik i sukces firmy pracuje cały personel, składający się z różnych osób. Oczywiste jest, że najlepszym pracownikiem jest ten, który posiada odpowiednie umiejętności, wykształcenie oraz chęci do pracy. Jednak nawet najlepsi nie będą mogli się wykazać, jeśli nie zadba się o odpowiednie warunki i ergonomię stanowiska pracy. Nawet największe chęci znikną jeśli pracownicy będą odczuwać dolegliwości związane z bólami kręgosłupa lub będą rozproszeni nieładem w biurze. Zatem sukces firmy zaczynajmy od budowania odpowiednich warunków pracy dla całego personelu.

Co oznacza stwierdzenie dobre warunki pracy? Jest to cały szereg czynników jakie powinny być zgodne z prawem i zasadami etyki. Pracodawca jest zobowiązany do stworzenia i zapewnienia godnych możliwości wykonywania obowiązków wynikających z podjętej pracy, co przekłada się na efektywność i pozytywne wyniki działania. Ergonomia pracy mówi nam, że całe otoczenie pracownika i sprzęt oddany do jego dyspozycji, powinien być dostosowany do psychofizycznych indywidualnych możliwości pracownika.

Pierwszą zasadą, powinno być to, że wykonywana praca nie może mieć negatywnego wpływu na nasze zdrowie. Co wspólnego mają meble gabinetowe z ergonomią pracy? Jeśli się nad tym zastanowimy to bardzo dużo, ponieważ przeciętnie w biurze każdy pracownik spędza około 40 godzin tygodniowo. Zatem odpowiednio dobrane krzesło i biurko jest niezwykle ważne, ponieważ siedzenie w niewłaściwej pozycji może doprowadzić do schorzeń kręgosłupa.

Jeśli meble nie są dostosowane do indywidualnych predyspozycji pracownika, to niestety po pewnym czasie znacznie obniży się wydajność pracy. Biurko i krzesło muszą mieć odpowiednią wysokość, najlepiej wybierać te z funkcją regulowania wysokości, dzięki temu każdy bez względu na wzrost może dopasować do siebie idealne ustawienie. Ważne są też harmonijnie dobrane kolory, materiały i dodatkowe elementy, które wspólnie tworzą charakter gabinetu.

ul.Nowalijska 8 53-566 Kraków

506-569-896

kontakt@lillyes.pl