Każda firma odnosząca sukcesy wie, że aby utrzymać bazę klientów i przyciągnąć nowych, trzeba wykorzystać wszystkie możliwości. W odniesieniu do marketingu oznacza to korzystanie z technologii cyfrowych, ale nie należy zapominać o klasycznych metodach.
Można by pomyśleć, że kampania marketingowa wysokiej jakości zawsze musi obejmować media społecznościowe i obecność w Internecie. I chociaż te elementy są ważne, to brakuje jednego bardzo istotnego składnika - marketingu szeptanego.
Wystarczy jeden negatywny komentarz, który jest przekazywany z osoby na osobę w małej społeczności, a zanim się obejrzysz, staje się wirusem. Potem ktoś umieszcza go w Internecie i sprawa nabiera jeszcze bardziej negatywnego wydźwięku.
Narzekania z ust do ust są szkodliwe, więc jeśli chcesz wykorzystać jedną z najdłużej stosowanych metod marketingowych i utrzymać pozytywny wydźwięk, ważne jest, abyś zawsze starał się dobrze traktować swoich klientów i wywierać na nich dobre wrażenie. Kiedy odwiedzają Twoje biuro, upewnij się, że wysokiej klasy biurka są czyste, a siedzenia wygodne. Upewnij się, że klienci są witani z uśmiechem, w przyjazny sposób i zawsze staraj się zaspokajać ich potrzeby.
Jeśli uda Ci się utrzymać zadowolenie klientów, będziesz w stanie wykorzystać word of mouth w najbardziej pozytywny sposób.
Co sądzisz o marketingu szeptanym?